Kati a patikából

ahol a gyógyítás állati természetes ...

KATI A PATIKÁBÓL - A BLOGGER BEMUTAKOZIK

Kati vagyok a patikából. Holisztikus szemléletű állatbolond. Vannak lovaim, van egy törpemalacom, van két macskám, egy leonbergim - őt szoktad látni a képeken - és van egy állatpatikám és egy állatorvosi rendelőm Érden. Korábban volt egy ökoszemléletű angol óvodám. Mert a gyerekeket és az állatokat szeretem a legjobban a világon!

A célom egy egészségesebb világ. Az emberek természetes egészségével sokan törődnek, de az állatokéval nem. Míg nekem - és talán neked is - természetes, hogy odahaza igyekszem ökológiailag lebomló tisztítószerekkel takarítani, keveset szemetelni, minimalizálni a gyógyszerfogyasztást és a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyni, addig a világ, az állatok kizsákmányolására rendezkedett be és mérgek tömkelegét ontja ránk. 

goldenvet_kis_kep_kati.jpg

A kedvenc társállataink számára, akik velünk élnek, a házunkban laknak, az ágyunkban alszanak, az ölünkben, hozzánk bújva kedveskednek nekünk, ugyanúgy meg kéne tudnunk adni azt a természetes gondoskodást, amit magunknak és a gyerekeinknek is.

Az, hogy a saját fiamat és lányomat szinte csak természetes szerekkel kezeltem mindig is, egyértelmű volt. A gyerekeim miatt szinte mindent elolvastam, megtanultam, amit a homeopátiáról laikusként tudni lehet. Magyarul és angolul, számos könyvet és előadást olvastam és hallgattam, mert náluk a homeopátia mindig jól bevált.
Szeretett édesanyám - aki rengeteget segít nekem a hétköznapokon, hogy a cégemet vinni tudjam - szintén így gondolkodik. 

Körülbelül 7 évvel ezelőtt meghalt a kedvenc lovam, a másik megbetegedett és a kutyámon diszpláziát diagnosztizáltak. Humánus megoldást akartam, ezért a gyógynövények, az állatoknak adható természetes szerek, a kínai gyógyászat és az ayurvéda felé fordultam. 

Ma az a célom, hogy a Goldenvet patika legyen az a hely, ahol a rendelőben felírt (vényköteles) kémiai szerek száma korlátos, viszont a természetes, növényi, állati és ásványi eredetű szerek garmadája áll rendelkezésre. Az a célom, hogy ezekkel a természetes szerekkel ugyanúgy tudjak segíteni azokban az esetekben, amikor még nem kell állatorvos, vagy addig, amíg az állatorvos elérhető közelbe kerül.

Nem csak a termékpalettám bővül folyamatosan, hanem az én tudásom is. Minden termék összetevőit megismerem, utána nézek, átgondolom őket. Folyamatosan konzultálok az állatorvosokkal és az Állatorvosi Egyetem ezen témára szakosodott orvosával, Dr. Balogh Éva doktornővel, aki a Goldenvetben rendel.

Idén összeállítottam egy saját termékcsaládot is, melynek neve Goldenpet. Azokat a szereket válogattam össze, amelyeket a leggyakrabban adok a hozzánk fordulóknak, mert beválnak. A piacon fellelhető legjobb minőséget zártam a dobozokba és üvegekbe. Ma már megtöltenek egy polcot. Kutyák, cicák, lovak és rágcsálók számára ajánlok egy-egy szortimentet, folyamatosan bővül a Goldenpet termékcsalád. Aki ezt választja, biztos lehet a válogatott alapanyagokban és a legjobb adagolási ajánlásban. 

GoldenVet - GoldenPet Állategészség fényképe.

(Goldenpet termékek a polcunkon) 

A "Kati a patikából" youtube csatornámon visszamenőleg is megnézheted a Facebookos live bejelentkezéseimet. Nagy lépés volt ez nekem, mert nem könnyű kiállni a nagyközönség elé, és holisztikus szemléletben, természetgyógyászatról, oltásokról, méregtelenítésről, homeopátiáról beszélni. Aki elöl áll, és a véleménye eltér az általánosan elfogadott, akadémikus szemlélettől, azt könnyen megdobálják, ez nem egy hálás szerep. 

Facebook oldalamat mára több, mit harmincezer ember követi >> 

Néhány hónap elteltével nem csak a követőink, olvasóink, saját munkatársaim, hanem természetes szemléletű orvosok  - Magyarországról és a határon túlról - álltak és állnak mellém, konzultálnak velem, ha valamilyen kérdésben elakadnék, hiszen én nem vagyok orvos! Megértették, hogy én nem egy praxist, nem egyetlen terméket, hanem egy szemléletet képviselek. Nem az orvos, hanem a jól informált, felkészült gazdi szempontjából nézem a világot. A holisztikus gondolkodást mutatom meg széles körben, melyből nem csak ők jönnek ki pozitívan, hanem a gazdik, a kisállatok és az egész bolygónk. 

Idén, a barátnőm kitartó nyúzásának eredményeként végre beiratkoztam természetgyógyász tanfolyamra - ami ugyan humán, vagyis emberekről szól, viszont segít keretet adni annak az évtizedes tudásnak, ami a fejemben van. Természetgyógyászként, elmélyült tudással pedig sokkal jobb tanácsokat tudok majd adni a hozzám fordulóknak.

2018-ra szeretném elérni, hogy a patikámban a legtöbb - vagy akár minden - idehaza forgalomba hozott, természetes alapanyagú állatgyógyászati szer és táplálékkiegészítő kapható legyen. Folyamatosan keresem azokat a szelíd módszereket, melyek jók az állatok gyógyítására - ezeket igyekszem behozni az országba, meghonosítani és minél több állatnak segíteni vele.

Ilyen az Aranygolyó beültetés is, melyet úgy fedeztem fel, hogy a saját kutyám betegségét akartam szelíd módszerrel megoldani. Mivel majdnem anyanyelvi szinten beszélek angolul, így feltúrtam a netet. Megtaláltam ezt az eljárást. Kerestem hozzá egy a kínai orvosláshoz is értő állatorvost, lefordítottam mindent ami elérhető volt, felkerestünk a téma nemzetközi szakértőit, konzultációkat vettem az állatorvosnak tőlük, és végül a megfelelő magyar nyelvű tudásanyag rendelkezésre állásával be tudtam indítani ezt az eljárást a rendelőben is. Ma már - a hazai Állatorvosi Egyetem munkatársával tovább is gondoltuk ezt a módszert, és az ősi kínai tudást kibővítettük az akadémikus diagnosztika eszközeivel, hogy minél biztosabbra mehessünk . Hihetetlen nagy dolog, hogy teljesen béna kutyák állnak újra lábra ennek a tartós akupunktúrás eljárásnak a segítségével. 

A Goldenvet egy bölcső - ide várom azokat az állatorvoskat, akik ebben a szemléletben szeretnének gyógyítani és azokat a gazdikat, akik saját életformájukat kedvencüknél is alkalmaznák. 

Szeptember 30-án Gazdiképzőt szervezünk a Lurdy házban, ahol a holisztikus szemléletet, a kisállatok természetgyógyászati módszerekkel gyógyítását, helyes táplálását, nevelését fogjuk bemutatni azoknak az elkötelezett gazdiknak, akik velünk tartanak. 

Mindenkinek köszönöm, aki eddig segített, követett, mellettünk állt, bizalmával megtisztelt!

Ezt a blogot azért kezdtem el, mert a Facebookon felgyűlt több éves információs kincset szeretnénk egy helyen összegyűjteni, kereshetővé tenni és elérni, hogy minél többen megértsék: Egyetlen Föld bolygó áll a rendelkezésünkre, melyben szimbiózisban élünk. Csak mi óvhatjuk meg, úgy, hogy a lehető legtermészetesebb módon élünk, táplálkozunk és gyógyulunk! 

Tarts velem magad és kedvenced jó egészségéért! 

 tanusits_blogkoveto_magatartast.jpg

Kati a patikából 

A bejegyzés trackback címe:

https://allattermeszetgyogyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8812885006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati a patikából

A Goldenvet holisztikus állatorvosi központ blogja, azoknak a kutyás - cicás - lovas - rágcsálós gazdiknak, akik a természetes gyógymódokat választják ...

Friss topikok

süti beállítások módosítása