Kati a patikából

ahol a gyógyítás állati természetes ...

TERMÉSZETES VÉDELEM KIS KEDVENCEINKNEK - HERBÁCIÓ

Ez egy olyan magazin, amiből iszonyú sokat lehet tanulni. A bulvármédia kutyakínzós cikkei helyett inkább ezt kéne olvasnod - több béke, nagyobb tudás, jobb egészség lesz az eredmény, ráadásul felkértek, hogy írjak egy cikket a magazinba! Nagyon büszke vagyok erre! 

GoldenVet Állatgyógyítás Természetesen fényképe.

Tudom, hogy fontos, hogy sok helyen megismerjék a holisztikus szemléletet az emberek. Ebben a magazinban pedig évtizedek óta bevált trükköket, tippeket olvashatunk.

Bevallom - ez a lap nálam "anyai örökség" mert anyu kezdte olvasni, én pedig beleszerettem. Amikor kezdetekben olvasni kezdtem, nem gondoltam arra, hogy egyszer majd ezeken az oldalakon az én soraim köszönnek majd vissza. Dagad a májam - szóval vegyétek meg az újságot! Kapható az újságosoknál, sőt elintéztem, hogy a Gazdiképzőre minden résztvevő kapjon példányt.... 

Ott leszel a Gazdiképzőn?? Gyere el! Kattints ide! 

tanusits_blogkoveto_magatartast.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://allattermeszetgyogyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr8512879070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati a patikából

A Goldenvet holisztikus állatorvosi központ blogja, azoknak a kutyás - cicás - lovas - rágcsálós gazdiknak, akik a természetes gyógymódokat választják ...

Friss topikok

süti beállítások módosítása